Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
INTEL·LIGÈNCIA I CREATIVITAT |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | INTEL·LIGÈNCIA I CREATIVITAT | Codi | 11204255 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Seminaris |
|
S’avaluen els coneixements mitjançant un treball creatiu crític basat en l'auto-avaluació. La participació activa i el treball reflexiu derivat de l'alumne es tindran en compte per arrodonir la nota final | 50% |
|||||||
Sessió Magistral |
|
S’avaluen els coneixements mitjançant qüestionaris tipus test. La participació activa i el treball reflexiu derivat de l'alumne es tindran en compte per arrodonir la nota final | 50% | |||||||
Altres | Tots els exercicis i pràctiques elaborats a classe computen en el càlcul del 50% de la nota. |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'alumnat que no superi les proves avaluatives de primera convocatòria haurà de presentar-se a la segona convocatoria. La segona convocatòria consistirà en una prova tipus test. La nota mínima per aprovar en tots els casos és un 5. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |