Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ I AVALUACIÓ EN EDUCACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ I AVALUACIÓ EN EDUCACIÓ | Codi | 11224105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Coneix i diferencia els principals mètodes, dissenys i instruments de l'avaluació i la investigació. | |
A5 |
Coneix i diferencia els conceptes i dimensions de l'avaluació, el diagnòstic i la investigació en educació. Adquireix les destreses per a la recollida i anàlisi de dades. | |
A8 |
Entén els fonaments científics i epistempològics de la investigació educativa. Dissenya, planifica i projecta investigacions qualitatives i quantitatives. Coneix i diferencia els principals mètodes, dissenys i instruments de l'avaluació i la investigació. Adquireix les destreses per a la recollida i anàlisi de dades. Localitza i utilitza fonts bibliogràfiques i documentals d'informació actualitzades. Utilitza els recursos tecnològics adequats en els diferents processos d'investigació educativa. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Analitza riscos i beneficis de la innovació | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa en el treball en equip i realitza aportacions interessants. | |
B6 |
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat |