Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
APRENDIZAJE Y DESARROLLO DE LA PERSONALIDAD |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | APRENDIZAJE Y DESARROLLO DE LA PERSONALIDAD | Código | 11254003 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
18 | Formación básica | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A2 |
Coneix els processos psicològics bàsics i els factors personals i interpersonals de l'aprenentatge i les seves dificultats en el context familiar i escolar. Coneix els processos i etapes del desenvolupament físic, psicomotor, cognitiu, lingüístic i socioafectiu i les seves principals disfuncions al llarg de la infància, des d'una perspectiva global del desenvolupament . Coneix les bases teòriques de l'enfocament constructivista del procés d'ensenyament-aprenentatge. Aplica els coneixements adquirits per identificar i col·laborar en el disseny, tractament i avaluació dels processos d'ensenyament-aprenentatge i de les disfuncions de desenvolupament i aprenentatge en diversos contextos educatius. | |
A3 |
Coneix els processos psicològics bàsics i els factors personals i interpersonals de l'aprenentatge i les seves dificultats en el context familiar i escolar. Aplica els coneixements adquirits per identificar i col·laborar en el disseny, tractament i avaluació dels processos d'ensenyament-aprenentatge i de les disfuncions de desenvolupament i aprenentatge en diversos contextos educatius. | |
A6 |
Coneix els conceptes i models teòrics proposats per a l'estudi del desenvolupament de la personalitat al llar de la infància. Coneix els processos i etapes del desenvolupament físic, psicomotor, cognitiu, lingüístic i socioafectiu i les seves principals disfuncions al llarg de la infància, des d'una perspectiva global del desenvolupament . Aplica els coneixements adquirits per identificar i col·laborar en el disseny, tractament i avaluació dels processos d'ensenyament-aprenentatge i de les disfuncions de desenvolupament i aprenentatge en diversos contextos educatius. | |
A8 |
Coneix els processos psicològics bàsics i els factors personals i interpersonals de l'aprenentatge i les seves dificultats en el context familiar i escolar. Coneix els conceptes i models teòrics proposats per a l'estudi del desenvolupament de la personalitat al llar de la infància. Coneix els processos i etapes del desenvolupament físic, psicomotor, cognitiu, lingüístic i socioafectiu i les seves principals disfuncions al llarg de la infància, des d'una perspectiva global del desenvolupament . | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B1 |
Comparte y asume los objetivos de aprendizaje propuestos por el profesor. Pregunta para aprender y se interesa para aclarar sus dudas. Contrasta los esquemas mentales propios con los de los otros y lo aprovecha como oportunidad de aprendizaje. Planifica, gestiona i avalua el seu propi procés d'aprenentatge, prenent consciència dels objectius personals i resolent estratègicament les dificultats trobades. | |
B3 |
Reconoce las limitaciones y puntos débiles en sus procesos y métodos de trabajo. Busca nuevos procedimientos y métodos para hacer las cosas. Analiza una situación dada e identifica aspectos que deben mejorar. Adopta una actitud crítica i innovadora respecte als continguts de la matèria. | |
B5 |
Lleva a cabo su aportación individual en el tiempo previsto y con los recursos disponibles. Contribuye al establecimiento y aplicación de los procesos de trabajo del equipo. Colabora activamente en la planificación del trabajo en equipo, en la distribución de las tareas y plazos requeridos. Participa i col·labora activament en les tasques d'equip, afavorint la comunicació, el repartiment equilibrat de tasques, el clima intern i la cohesió. | |
B6 |
Realiza presentaciones interesantes y convincentes. Sus presentaciones están debidamente preparadas, utilizando estrategias para presentar y llevar a cabo sus presentaciones orales (ayudas audiovisuales, mirada, voz, gesto, control de tiempo,...). S'expressa de manera oral i escrita de manera clara i efectiva. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C3 |
Localiza y accede a la información de manera eficaz y eficiente. Evalúa críticamente la información y sus fuentes y la incorpora a la propia base de conocimientos y a su sistema de valores. | |
C4 |
Produce un texto oral gramaticalmente correcto. Produce un texto oral bien estructurado, claro y eficaz. Produce un texto escrito gramaticalmente correcto. Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico. |