Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE L'ÚS DE LES TIC A L'ENSENYAMENT |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE L'ÚS DE LES TIC A L'ENSENYAMENT | Codi | 11665213 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer l'experiència i de la teoria sobre l'organització i gestió de les tic en les institucions d'ensenyament per, con basi en ella, analitzar el paper que aquests models juguen en les institucions educatives. | AC1 AC1 AC1 |
BC1 BC1 BC1 |
CC3 CC3 CC3 CC3 |
Identificar les característiques principals d'aquells serveis i eines basades en l'ús de TIC, que poden implementar-se institucionalment per a l'enriquiment dels processos de formació, ja amb caràcter intern o extern. | AC1 AC1 AC1 AC1 AC1 AC1 AC1 |
BC1 BC1 BC1 |
CC3 CC3 CC3 |
Preveure l'impacte de la implementació d'una estratègia o recurs TIC en un procés educatiu institucional i identificar els factors clau de la seva implementació. | AC1 AC1 AC1 AC1 |
BC1 BC1 BC1 BC1 BC1 |
CC3 CC3 CC3 CC3 |
Conèixer estratègies d'implementació de TIC per a l'enriquiment de processos educatius individuals i/o col·lectius, tant des d'una perspectiva autònoma, com des d'una perspectiva de tutorización. | AC1 AC1 AC1 AC1 AC1 |
BC1 BC1 BC1 BC1 BC1 |
CC3 CC3 CC3 CC3 |