Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia General Sanitària (2014) |
Assignatures |
TRASTORNS EMOCIONALS I CONDUCTUALS EN INFANTS I ADOLESCENTS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | TRASTORNS EMOCIONALS I CONDUCTUALS EN INFANTS I ADOLESCENTS | Codi | 11685203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Sessió Magistral |
|
S'avalaurà mitjançant totes les activitats però principalment per l' examen | |||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
S'haurà de presentar la resolució d'un cas clínic. | 20 | ||||||
Fòrums de debat |
|
Es penjaran casos al moodle per tal de que els alumnes poguen debatre l'orientació de diagnòstic, factors de risc, l'avalaució i la intervenció | 20 | ||||||
Proves mixtes |
|
Examen amb preguntes test | 60 | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura s'han d'haver realitzat les diferents activitats (examen, forum i entrega cas). Per fer la nota mitja total de l'assignatura, s'ha de treure un 4 mínim en les activitats. Si un alumne no aprova l'assignatura tindrà una segona convocatòria amb examen (100% de la nota). D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats d'avaluació. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a. |