La asignatura está orientada a conocer los fundamentos teóricos y prácticos de la Imagen Corporativa y de la Comunicación Corporativa.
Aquesta assignatura combina la presencialitat i la virtualitat en un percentatge encara per determinar. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais) estarà disponible al campus virtual (Moodle) de l’assignatura.
Donada la situació d'emergència sanitària, de forma extraordinària i temporal, durant el curs 2020-21 la docència s’impartirà de manera presencial, híbrida o a distància en funció de les normatives que puguin dictar les autoritats sanitàries i la resta d’òrgans competents, i si els requisits de capacitat ho permeten. En el cas de situacions d’emergència sanitària que requereixin el confinament de la població o que impliquin restriccions de mobilitat durant el curs 2020-21, es procurarà adaptar l'activitat docent i l'avaluació perquè es pugui dur a terme a distància d’acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. L'aplicació d'aquesta mesura serà extraordinària i temporal. Si es produeix aquesta situació, s'informarà d'aquestes adaptacions a l’espai Moodle de la asignatura.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent