Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Anglès (2009) |
Assignatures |
LITERATURA I SOCIETAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | LITERATURA I SOCIETAT | Codi | 12274009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Comprèn tant la importància estètica de la literatura com el seu paper cultural, social i polític. Comprèn la literatura com un espai de representació i de debat ideològic i de construcció de discursos socials. Comprèn la importància social i política de la literatura en relació amb les preocupacions i els ideals estètics. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. | |
CT7 |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen per raó de gènere i comprendre’n les causes. Identificar els principals problemes ambientals. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |