Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Arqueologia del Quaternari i Evolució Humana (2010) |
Assignatures |
ARQUEOLOGIA DE LA MENT I COGNICIÓ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ARQUEOLOGIA DE LA MENT I COGNICIÓ | Codi | 12645209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Introducció al tema de la cognició i els criteris d'avaluació, tant biològics com comportamentals, de l'evolució de les capacitats humanes. Anivellament del grup. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Activitat 2: Test i pràctiques Objectius: 1. Comprensió de problemàtiques exposades. 2. Anàlisi i síntesis de conceptes i arguments implicats. 3. Exposició dels anteriors amb vocabulari i expressió precisa |
Seminaris | Activitat 3: Seminaris i debats Objectius : 1. Participació 2. Comprensió dels continguts i debat |
Treballs | Activitat 4: Recensions d'articles o presentació en equip. Objectius: 1. Comprensió de problemàtiques exposades. 2. Anàlisi i síntesis de conceptes i arguments implicats. 3. Exposició dels anteriors amb vocabulari i expressió precisa. |
Atenció personalitzada | 1.- Seguiment individualitzat del procés de millora acadèmica de l’alumne. 2.- Orientar el procés universitari de l’alumne. 3.- Potenciar la seva projecció en la investigació. |