Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Grau de Treball Social (2009) |
Assignatures |
CLÍNICA SOCIAL I SUPERVISIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | CLÍNICA SOCIAL I SUPERVISIÓ | Codi | 15224107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE2 |
Dóna resposta a través de l’aplicació d’estratègies d’intervenció als problemes socials Domina les tècniques pròpies del Treball Social que operen en la relació d’ajuda | |
CE6 |
Domina les estratègies d’anàlisi dels contextos socials on opera el Treball Social Adquireix eines d’aplicació de tècniques de Treball Social | |
CE8 |
Diagnostica les situacions susceptibles d’intervenció i identifica els elements que operen sobre la relació d’ajuda Reconeix la supervisió com un espai i una metodologia de reflexió | |
CE10 |
Genèric | |
CE13 |
És capaç d’identificar els indicadors de necessitats-problemes | |
CE14 |
Coneix les implicacions de la gestió dels recursos humans en les organitzacions pel desenvolupament de la pràctica professional | |
CE15 |
Aplica la supervisió com a instrument de reflexió de la praxis professional Fa una reflexió sobre el comportament professional i és capaç de modificar-lo i identificar els límits personals i professionals Coneix les diferents dimensions sobre les que es pot aplicar la supervisió | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. Identificar el propi procés d’aprenentatge. Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |