Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Grau de Treball Social (2009) |
Assignatures |
GESTIÓ I LIDERATGE D'ORGANITZACIONS DE SERVEIS SOCIALS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | GESTIÓ I LIDERATGE D'ORGANITZACIONS DE SERVEIS SOCIALS | Codi | 15224120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Gómez serra, M., Evaluación de los servicios sociales, , Barcelona, Gedisa, 2004 Antonio Ares Parra, Servicios Sociales: Dirección, gestión y planificación, , Madrid, Alianza, 2002 Manuel Enrique Medina, Gestión de Servicios Sociales, , Murcia, DM, 1999 Mª Luisa Setien y Enrique Secanell (coords.), La calidad en los Servicios Sociales: conceptos y experiencias, , Tirant Lo Blanch, 2003 Serra, A., Gestió dels Serveis Socials Locals: Manual bàsic de referència, , Diputació de Barcelona Mulet Bada, Sònia, La motivació laboral , , [Gandesa] : IESTerra Alta, 2009 Jacques, Josée , Cómo trabajar en equipo : guía práctica, , Madrid : Narcea, 2007 Trevithick, Pamela , Habilidades de comunicación en intervención social : manual práctico, , Madrid : Narcea, cop. 2002 Garrido i Arcas, Marta, Qualitat i serveis socials: un repte, una necessitat , , Barcelona : Generalitat de Catalunya, Departament Acosta Vera, José María, Trabajo en equipo , , Pozuelo de Alarcón : ESIC, 2011 Àngel Belzunegui, Ignasi Brunet, Gestió de la qualitat: teoria i pràctica , , Tarragona : Universitat Rovira i Virgili [etc.], 2 Gómez i Serra, Miquel, Els Serveis socials i la seva avaluació : models d'avaluació aplicats als serveis i programes socials , , Barcelona : Edicions de la Universitat de Barcelon Solanellas, Pere, Recetas de liderazgo, , Barcelona: UOC, 2014 |
Complementària |
Puig Cruells, Carmina , La supervisión en la intervención social instrumento para la calidad de los servicios y el bienestar de los profesionales : tesis doctoral , , Tarragona : Universitat Rovira i Virgili, DL. 2010 Robert R. Blake, Jane S. Mouton, Robert L. Allen , El Trabajo en equipo : qué es y cómo se hace, , Madrid. Deusto, DL 1990 Rabassa Asenjo, B., Marketing Social, , Pirámide, 2000 Costa, Miguel (Costa Cabanillas), Los Secretos de la dirección : manual práctico para dirigir organizaciones y equipos , , Madrid : Pirámide, cop. 1996 |