Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
POLÍTIQUES D'ÈXIT I BONES PRÀCTIQUES DES D'UNA PERSPECTIVA GLOBAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | POLÍTIQUES D'ÈXIT I BONES PRÀCTIQUES DES D'UNA PERSPECTIVA GLOBAL | Codi | 15685204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Treball individual a partir de l’anàlisi i millora d’una experiència de bona pràctica en l’àmbit socioeducatiu que s’estigui aplicant. Caldrà relacionar la teoria dels tres blocs amb l’experiència a analitzar. |
50% | ||||||
Treballs col·laboratius. |
|
Treball col·laboratiu de compilació i anàlisi de 3 projectes /serveis que en la seva pràctica desenvolupin polítiques socioeducatives per a la transformació social. Els projectes/serveis poden incloure les experiències analitzades en els supòsits pràctics/estudis de casos. • Descripció dels projectes/serveis • Definició de la política social/educativa • Comparar i analitzar els 3 projectes/serveis identificant els components d’èxit per a la transformació social (identificar les millores en l’àmbit d’intervenció, la innovació, la perspectiva global de la intervenció...) |
50% | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Estudi de cas: Es valorarà la capacitat anàlisi critica i les argumentacions i propostes que el/la estudiant faci al respecte. Per superar l'activitat s'hauran de seguir les indicacions especificades en la mateixa, respectant tant el contingut com la data d'entrega. Treball col·laboratiu: Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva (grups de màxim 3 persones). Les activitats es lliuraran en les dates establertes. A la segona convocatòria es lliuraran les activitats avaluatives que no s'hagin superat amb l'avaluació continuada. |