LA DOCÈNCIA
SERÀ PRESENCIAL i seguirà la informació inclosa en
aquesta guia docent. En cas que no es pugui garantir la
presencialitat total de l'assignatura i es contempli un escenari de docència
mixta/híbrida, l'adaptació es faria de la manera següent: - DOCÈNCIA:A les classes presencials es reforçaran els conceptes teòrics més
complexos, i es duran a terme les activitats pràctiques així com les
sessions de treball per a l'elaboració dels dos treballs en grup.
Així doncs les classes purament teòriques es faran a distància.
- AVALUACIÓ:L'avaluació és la que figura a la guia docent. En el cas que els
treballs en grup no puguin presentar oral a classe, cada grup haurà de fer una presentació virtual a través de l'eina que en el seu moment es consideri més oportuna.
- ATENCIÓ PERSONALITZADA: L'atenció personalitzada i resolució de dubtes es farà a través d'eines virtuals o per videoconferència.
DESCRIPCIÓ GENERAL DE L’ASSIGNATURA
Aquest mòdul introdueix els estudiants als diversos aspectes de
la comercialització internacional amb l'objectiu principal de
desenvolupar habilitats en la identificació, anàlisi i solució dels
problemes trobats en les teories de màrqueting internacional i la
pràctica del màrqueting internacional a Espanya i a l'estranger .
Anem a discutir els principals reptes estratègics per a la
comercialització internacional, juntament amb les qüestions específiques
de la internacionalització de la barreja de màrqueting. En aquest
mòdul, utilitzarem exemples de màrqueting d'èxit internacional, així com
investigarem per què algunes estratègies de màrqueting internacional
han funcionat tan bé a la pràctica. A més, anem a discutir una sèrie de
temes candents per als venedors internacionals, com el repte de la
comercialització de productes i serveis en mercats emergents o l'impacte
dels avenços tecnològics en la comercialització internacional. |