Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (2009) |
Assignatures |
TÈCNIQUES DE COMUNICACIÓ I VENDES |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | TÈCNIQUES DE COMUNICACIÓ I VENDES | Codi | 16214213 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Optativa | 2Q |
||||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | xavier.arnavat@urv.cat xavier.molina@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
LA DOCÈNCIA SERÀ PRESENCIAL i seguirà la informació inclosa en aquesta guia docent. En cas que no es pugui garantir la presencialitat total de l'assignatura i es contempli un escenari de docència mixta/híbrida, l'adaptació es faria de la manera següent:
DESCRIPCIÓ GENERAL DE L’ASSIGNATURA Assignatura introductòria a la comunicació i al mix de comunicació de màrqueting (publicitat, promoció de vendes, relacions públiques, màrqueting directe i venda personal). |
|||||||||||||||||
Es recomana cursar aquesta optativa a 3r curs (Menció en Màrqueting) | ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |