Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria Informàtica (2010) |
Assignatures |
HISTÒRIA DE L'ENGINYERIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | HISTÒRIA DE L'ENGINYERIA | Codi | 17234207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Sap resoldre problemes amb iniciativa, imaginació i responsabilitat ètica Coneix la evolució de la enginyeria al llarg de la història | |
B5 |
Sap transmetre idees, solucions i defensar-les en un equip d’enginyeria multicultural Entén la relació entre els beneficis i els recursos necessaris per prendre decisions equilibrades i plenes de sentit comú Sap posicionar-se i traçar un pla professional sobre el qual desenvolupar la seva carrera, tenint clar quin es el seu rol a la societat | |
B6 |
Entén la relació entre els beneficis i els recursos necessaris per prendre decisions equilibrades i plenes de sentit comú | |
B8 |
Te capacitat per treballar en un grup multidisciplinari i multicultural Entén la funció i la expectativa que te la societat de un enginyer i la expectativa que ha de tenir un enginyer de la societat | |
CT1 |
Utilitza informació en llengua estrangera d’una manera clara i eficaç | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional Identifica el propi procés d’aprenentatge Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |