Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions (2016) |
Assignatures |
ARQUITECTURES PER A APLICACIONS EN XARXA |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | ARQUITECTURES PER A APLICACIONS EN XARXA | Codi | 17244213 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
6 | Optativa | 1Q |
||||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Enginyeria Informàtica i Matemàtiques |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | alexandre.viejo@urv.cat christian.zanger@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
La informació publicada en aquesta guia és la que correspon a classes presencials i pot servir de guia orientativa. A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2020-21. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura. DESCRIPCIÓ GENERAL DE L'ASSIGNATURA: Aquesta assignatura té com a objectiu que l’alumne conegui els diferents models d’arquitectures utilitzades als sistemes informàtics. Específicament es tractarà amb especial èmfasi les arquitectures basades amb el model client/servidor, les arquitectures distribuïdes i les arquitectures orientades a serveis.
Although this course is not offered in English, foreign exchange students
will receive personalised support in English and will be able to develop
the evaluation activities in this language.
|
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |