Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016) |
Assignatures |
GESTIÓ I EXPERIÈNCIA ORGANITZATIVA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | GESTIÓ I EXPERIÈNCIA ORGANITZATIVA | Codi | 18244115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A14 |
Coneix les principals teories i tendències en gestió, la seva evolució històrica i les relaciona amb el rol professional Adquireix una visió global de la gestió de persones en un entorn canviant Diferencia els recursos materials, financers i tècnics i la seva utilitat | |
A22.1 |
Identifica els elements que configuren l'organització del Sistema Sanitari Espanyol i repercuteixen en el finançament sanitari | |
A22.2 |
Coneix les principals teories i tendències en gestió, la seva evolució històrica i les relaciona amb el rol professional Comprèn l'estructura del procés administratiu i la seva aplicació en el treball, prenent consciència de la metodologia del procés | |
A22.3 |
Coneix i contribueix a l'establiment i aplicació dels processos de treball de l'equip | |
A23.1 |
Identifica els elements de política sanitària, de filosofia i cultura institucional que configuren el model de gestió a nivell hospitalari i extra hospitalari, diferenciant els productes sanitaris | |
A23.2 |
Reconeix els processos que promouen la qualitat i seguretat en el treball i pren consciència de la seva responsabilitat en ells | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses. | |
CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i la orientació acadèmica i professional. | |
CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |