Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Grau de Biotecnologia (2009) |
Assignatures |
ASPECTES LEGALS, SOCIALS I COMUNICATIUS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ASPECTES LEGALS, SOCIALS I COMUNICATIUS | Codi | 19204124 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A14 |
Estimular l'habilitat de comunicar de forma eficient, oral i escrita, en varietat de formes i a diverses audiències. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. (Construcció del discurs) Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | |
CT7 |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen per raó de gènere i comprendre’n les causes. (Igualtat) Identificar els principals problemes ambientals. (Medi ambient) Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana) Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. (Ètica) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |