Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Grau d'Enologia (2014) |
Assignatures |
CREACIÓ DE VALOR EN EL SECTOR VITIVINÍCOLA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | CREACIÓ DE VALOR EN EL SECTOR VITIVINÍCOLA | Codi | 19224212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. La indústria del vi 1.1. Competim en un mercat mundial 1.2. Segmentació. La Piràmide de Preus 1.3. Qüestionant els paradigmes de la Indústria |
|
2. Els Models Estratègics 2.1. Els Models competitius 2.2. El Perfil Econòmic 2.3. La visió estratègica |
|
3. Del producte a la marca 3.1. La marca com element diferencial 3.2. De l'estratègia de "push" a la de "pull" 3.3. Construint marques rellevants |
|
4.Organització i Lideratge 4.1. Principis d'organització 4.2. Gestió i Lideratge |
|
5.El Estates & Wines Business case |