2020_21
Guia docent 
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química
A A 
català 
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010)
 Assignatures
  MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES II
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A1.1
A4.7
C1.4
Resolució per part de l'alumne de problemes complexes aplicant el conceptes teòrics i pràctics. L'alumne lliurarà un document escrit amb la resolució del problema plantejat que serà avaluat. 30
Pràctiques a través de TIC
A1.1
A4.7
C1.4
Presentacions / exposicions
C1.4
Exposició del treball realitzat
Proves de desenvolupament
A1.1
A4.7
Dos examens amb resolucio de problemes i casos pràctics amb aplicació dels conceptes teòrics apresos a les sessions magistrals

Primer examen, 30%

Segon examen, 40%
70
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

ADAPTACIÓ DE L'AVALUACIÓ PER AL CURS 2020-21

No es preveuen canvis significatius en el sistema d'avaluació de l'assignatura:

La mitja de les dues notes de les proves parcials ha de ser igual o major que 4 per poder fer mitja amb la resta de notes de l'assignatura. A més, la nota mínima de la segona prova de desenvolupament ha de ser superior o igual a 3 per poder fer mitja amb les altres notes d'avaluació continua.

El segon parcial de l'assignatura compren tot el temari.

Durant les proves, siguin presencials o on-line, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells electrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.