Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | MECÀNICA I TEORIA DE MECANISMES II | Codi | 20224104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Resolució per part de l'alumne de problemes complexes aplicant el conceptes teòrics i pràctics. L'alumne lliurarà un document escrit amb la resolució del problema plantejat que serà avaluat. | 30 | ||||
Pràctiques a través de TIC |
|
||||||
Presentacions / exposicions |
|
Exposició del treball realitzat | |||||
Proves de desenvolupament |
|
Dos examens amb resolucio de problemes i casos pràctics amb aplicació dels conceptes teòrics apresos a les sessions magistrals Primer examen, 30% Segon examen, 40% |
70 | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
ADAPTACIÓ DE L'AVALUACIÓ PER AL CURS 2020-21 No es preveuen canvis significatius en el sistema d'avaluació de l'assignatura: La mitja de les dues notes de les proves parcials ha de ser igual o major que 4 per poder fer mitja amb la resta de notes de l'assignatura. A més, la nota mínima de la segona prova de desenvolupament ha de ser superior o igual a 3 per poder fer mitja amb les altres notes d'avaluació continua. El segon parcial de l'assignatura compren tot el temari. Durant les proves, siguin presencials o on-line, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells electrònics que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. |