Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris (2017) |
Assignatures |
FÍSICA |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | FÍSICA | Codi | 20234003 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Enginyeria Mecànica Enginyeria Química |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | joan.herrero@urv.cat sylvana.varela@urv.cat marta.sales@urv.cat gonzalo.fernandez@urv.cat antoniojose.rivas@urv.cat jordi.iglesias@urv.cat lluc.font@urv.cat mary.farah@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
Davant de la situació excepcional provocada per la pandèmia del COVID-19, durant el proper Curs Acadèmic 2020-21 en aquesta assignatura la docència s'adaptarà en tot moment a les directrius establertes per la URV. Concretament:
- Es prioritzarà el màxim nombre d’hores presencials possibles per l’alumnat
- Per a desenvolupar el curs l’alumnat, en funció del grau d’ocupació permès a l’aulari, s’integrarà en grups reduïts i alternarà setmanes de treball presencial al centre amb setmanes de treball en línia segons un horari preestablert
- Quan sigui possible, caldrà prioritzar l’ús de les jornades de treball presencial per a seminaris de problemes i revisió de dubtes, pel davant de classes expositives de continguts teòrics
Els professors de l'assignatura organitzarem les activitats a desenvolupar presencialment i en línia d'acord amb les circumstàncies de cada moment, i.e., nivell d'emergència sanitària i/o condicions restrictives declarats pel govern, nombre d'estudiants matriculats en cada grup, recursos materials i tècnics (capacitat de l'aulari, disponibilitat de mitjans per a portar a terme 'streaming'/gravació de les sessions presencials), etc.. Per exemple, la docència podria organitzar-se seguint alguna de les següents modalitats:
a) les classes teòriques seran classes magistrals mixtes amb horari programat, és a dir, una part de l’alumnat assistirà presencialment a l’aula i la resta d’estudiants seguiran la classe simultàniament per videoconferència. Pel que fa a les classes pràctiques, es virtualitzaran part dels laboratoris
b) la docència es farà mitjançant classes inverses. És a dir, les classes teòriques es faran a distància i s’aprofitarà la presencialitat, en primer lloc, per reforçar els conceptes teòrics més complexos i, en segon lloc, per dur a terme les classes més pràctiques
c) els continguts es proporcionaran via Moodle (transparències, vídeos i manuals resum) i l’alumnat el treballarà a distància. Les classes presencials a l’aula s’utilitzaran per a treballar en les pràctiques de laboratori, en problemes d’aplicació, i en resoldre presencialment dubtes i exercicis
En el cas d’emergència sanitària que requereixi confinar la població o que impliqui restriccions de mobilitat durant aquest curs, es procurarà adaptar l'activitat docent i l'avaluació de l'assignatura per a que es pugui dur a terme a distància, d’acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents:
(i) Els canvis derivats d’aquesta situació es comunicarien a l’alumnat mitjançant l’espai Moodle de l’assignatura.
(ii) Per tal de facilitar la feina de l’alumnat i evitar solapaments, les activitats docents en línia seguirien els mateixos horaris i calendari prèviament fixats.
DESCRIPCIÓ GENERAL:
Es tractaran temes fonamentals d'estàtica, dinàmica i electromagnetisme. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |