Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (2013) |
Assignatures |
DISSENY DE PROCESSOS I PRODUCTES II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | DISSENY DE PROCESSOS I PRODUCTES II | Codi | 20695106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.2 |
Resol i optimitza problemes de disseny de processos utilitzant eines de programació matemàtica a diferents nivells (equip, procés, planta, cadena de subministrament ...). | |
A1.4 |
Progressa en el coneixement de les estratègies i metodologies del disseny de processos i productes (problemes amb elevat grau d'abstracció, no estructurats i de final obert). | |
A2.2 |
Domina el disseny de producte industrial tenint en compte múltiples factors simultàniament. | |
A3.1 |
És capaç de dissenyar processos i productes amb iniciativa, creativitat, raonament crític i de comunicar i transmetre-les a una audiència multidisciplinària | |
A3.2 |
Aplica el coneixement d'altres matèries al disseny de processos i productes. | |
A3.4 |
Avalua diferents propostes de disseny i inclou aquesta anàlisi en el procés de presa de decisions. | |
A3.5 |
Identifica els equips crítics i estableix els protocols de manteniment dels processos. | |
A3.6 |
Entén l'impacte i els riscos associats amb la cadena de subministrament i l'anàlisi de cicle de vida del producte durant el seu disseny. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral molt estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit molt estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
B2.3 |
Estableix les estratègies per a que cada membre de l'equip desenvolupi al màxim les seves competències. | |
B2.4 |
Integra coneixements de diferents assignatures impartides en el màster en la realització d' un projecte integrat o treball de investigació. | |
B3.1 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències. Duu a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup. Col.labora activament a la planificació del treball en equip, a la distribució de tasques i terminis requerits. Te en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva. | |
B3.2 |
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip. | |
B4.1 |
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. Selecciona un procediment d'entre els que li proposa el professor. Adopta de forma autònoma les estratègies d'aprenentatge a cada situació. Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes ,i té criteri en la recerca de la informació. | |
B4.2 |
Identifica les necessitats de formació. Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals. Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li faciliten la transició al món laboral. | |
B5.1 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa. Analitza les seves limitacions i possibilitats per a desenvolupar la seva tasca o treball. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps. Reflexiona sobre el seu procés i les seves necessitats d'aprenentatge. | |
B5.3 |
Coneix diferent hardware d'ordinadors. Coneix el sistema operatiu com a gestor del hardware i el software com a eina de treball. Utilitza software per a comunicació off-line: editors de textos, fulls de càlcul i presentacions digitals. Utilitza software per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blogs…), correu electrònico, fòrums, xat, videoconferencias, eines de treball col.laboratiu... Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient. Avalúa críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements i sistema de valors. Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l'accés a la informació el seu ús. Reflexiona, revisa i avalúa el procés de gestió de la informació. Identifica les idees innovadores, les relaciona amb les necessitats de la societat, i determina la seva viabilitat. | |
B6.1 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones. Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat. Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |