Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ A LES TÈCNIQUES DE CARACTERIZACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A LES TÈCNIQUES DE CARACTERIZACIÓ | Codi | 20705208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Formula una àmplia comprensió del camp cientificotècnic, coneixent les capacitats, limitacions i aplicacions de les tècniques actuals utilitzades per caracteritzar nanoestructures. | |
A2.1 |
Interpreta correctament la informació obtinguda a partir de les tècniques de caracterització. Utilitza SEM / ESEM, TEM, AFM i microscopi confocal des d'un punt de vista pràctic. | |
A2.2 |
Identifica quina tècnica o tècniques d'utilitzar per resoldre un problema concret de caracterització de nanoestructures. Utilitza des d'un punt de vista pràctic ESEM / SEM, TEM, AFM i microscòpia confocal. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3.1 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències. Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup. Col • labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits. | |
B3.2 |
Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva. Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l'equip. | |
B5.3 |
Coneix diferent hardware d' ordinadors. Coneix el sistema operatiu com a gestor del hardware i el software com a eina de treball. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |