Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Psicologia (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I CONDICIONAMENT |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | APRENENTATGE I CONDICIONAMENT | Codi | 11204102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Durant la primera sessió de les classes teòriques i pràctiques es presentarà als alumnes l'assignatura i se'ls exposaran els objectius, continguts, metodologies i avaluació que s'utilitzaran. |
Sessió Magistral | Les sessions teòriques consistiran en l'exposició, per part del professor, dels continguts teòrics inclosos al programa de l'assignatura. Donat que part del contingut d'aquesta assignatura és experimental, de vegades l'exposició consistirà en la descripció d'experiments, dels quals els alumnes hauran d'identificar les variables implicades i interpretar-ne els resultats. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Resolució d'exercicis en els quals els estudiants hauran d'identificar variables i fenòmens rellevants en l'àmbit del condicionament clàssic i instrumental. |
Atenció personalitzada | S'atendrà de forma individual als alumnes durant l'horari d'atenció del professor. |