2021_22
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau en Psicologia (2009)
 Assignatures
  AVALUACIÓ PSICOPEDAGÒGICA EN EDUCACIÓ
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura.
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge Presentació recull del treball realitzats als seminaris presencials, on es treballarà per resolució de situacions educatives plantejades, simulacions, aplicació d'aspectes teòrics a la pràctica, petites presentacions on-line per part dels alumnes
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Plantejament de situacions pràctiques sobre el contingut de la matèria. Els alumnes les estudiaran i proposaran la solució argumentada per resoldre-les. A continuació es farà una posada en comú i es trauran conclusions.
MOLT IMPORTANT :
Els grups sempre seran estables i fixes ,això vol dir que els alumnes no podran vaig cap concepte canviar de grup.
Durant la presentació assignatura el professorat determinarà el nombre de grups i el nombre d'alumnes per grup i l'adjudicació de l'horari que caldrà respectar

(Aquesta modalitat s'aplica com a conseqüència de la crisis sanitària, la TSQD)

Videoconferència En aquesta assignatura la docència es farà mitjançant amb classes inverses. És a dir, les classes teòriques es faran a distància i s’aprofitarà la presencialitat, en primer lloc, per reforçar els conceptes teòrics més complexos i, en segon lloc, per dur a terme les classes més pràctiques
Atenció personalitzada Es faran tutories en línia o l’horari en què es pot contactar directament amb el docent,previament caldrà demanar hora per correu .
Tot i això durant les hores de seminari presencial es poden resoldre dubtes i altres qüestions