Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Pedagogia (2009) |
Assignatures |
PROJECCIÓ PROFESSIONAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | PROJECCIÓ PROFESSIONAL | Codi | 11214106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Adquireix els coneixements bàsics del programa plantejat. Dissenya i construeix el seu projecte personal d'inserció professional. | |
A5 |
Adquireix els coneixements bàsics del programa plantejat. Coneix els fonaments de l'orientació laboral i sociolaboral. Dissenya i construeix el seu projecte personal d'inserció professional. | |
A9 |
Adquireix els coneixements bàsics del programa plantejat. Dissenya, planifica, executa i avalua un programa d'orientació professional. Crea un espai col·laboratiu per a la reflexió i l'anàlisi de l'ocupació i l'autoocupació que faciliten definir el projecte inserció professional. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva Dirigeix reunions amb eficàcia | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Identifica necessitats de formació Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |