Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT SOCIAL, LINGÜÍSTICA I CULTURAL A L'ESCOLA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ATENCIÓ A LA DIVERSITAT SOCIAL, LINGÜÍSTICA I CULTURAL A L'ESCOLA | Codi | 11244224 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Sessió Magistral |
|
Exposició dels continguts de l'assignatura. | 50% | ||||
Atenció personalitzada |
|
L'objectiu de l'atenció personalitzada és poder seguir de prop el seguiment de l'alumne a l'assignatura, per tal de poder-li guiar en el seu aprenentatge, i posar-li a l'abast les eines i indicacions que necessiti. Els alumnes disposaran d'hores d'atenció personalitzada individual i en grup amb cita prèvia | |||||
Altres | Presentació recull del treball realitzats als seminaris presencials, on es treballarà per resolució de situacions educatives plantejades, simulacions, aplicació d'aspectes teòrics a la pràctica, i petites presentacions dels alumnes dels alumnes Assistència classes |
40% 10% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els alumnes que no superin la primera convocatòria caldrà realitzar una segona avaluació , durant la presentació de l'assignatura es concretarà D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri adients per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |