Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ATENCIÓ A LA DIVERSITAT SOCIAL, LINGÜÍSTICA I CULTURAL A L'ESCOLA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ATENCIÓ A LA DIVERSITAT SOCIAL, LINGÜÍSTICA I CULTURAL A L'ESCOLA | Codi | 11244224 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Departament d'Ensenyament, L'ús del llenguatge a l'escola, Generalitat de Catalunya, 2003 Sanchez-Cano , M, Aprenent i ensenyant a parlar, Pagès, 2000 Monfort , M, Estimulacion del lenguaje oral, Santillana Aula XXI, 1989 Acosta,V; Moreno, A, Dificultades del lenguaje en ambientes educativos, Masson, 1999 , , , Rio, M.J del, Psicopedagogia de la lengua oral: un enfoque comunicatiu , ICE /Horsai, 1993 Rio, M.J del, Psicopedagogia de la lengua oral: un enfoque comunicatiu , ICE /Horsai, 1993 |
Complementària | |