Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS Y LECTO-ESCRITURA I |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2021_22 |
Asignatura | ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS Y LECTO-ESCRITURA I | Código | 11254104 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Segundo | 2Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Activitats introductòries de l'assignatura on es presentaran els conceptes emprats a l'assignatura. |
Sesión magistral | Les sessions magistrals presentaran, exemplificaran i reflexionaran sobre els conceptes emprats a l'assignatura. |
Debates | Debats on es reflexionaran i es debatran els conceptes emprats a l'assignatura així com els aspectes relacionats amb les etapes de l'infant, la problemàtica social que envolta les situacions multiculturals i les metodologies. |
Presentaciones/exposiciones | Presentacions on s'exposaràn les metodologies emprades als PBL. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas | Anàlisi de la problemàtica i resolució a través de metdologies concretes, degudament justificades i detallades. |
Trabajos | El treball pretén sintetizar la reflexió de l'estudiant i servir de compilació del material treballat i desenvolupat. |
Atención personalizada | Atenció per a la resolució de problemes relacionats amb els treballs ABP. |