Grado en Educación Infantil (2009) (Campus Terres de l'Ebre) |
Asignaturas |
ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS Y LECTO-ESCRITURA II |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2021_22 | |||||||||||||||||
Asignatura (*) | ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS Y LECTO-ESCRITURA II | Código | 11264105 | |||||||||||||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||||||||||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||||||||||||
6 | Obligatoria | Tercer | AN |
|||||||||||||||
Impartición | Modalidad por grupo de trabajo | Idioma de impartición, horarios y fechas de examen | ||||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||||||
Departamento | Filología Catalana Filologías Románicas |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo-e | andrea.arasa@urv.cat |
|||||||||||||||
Profesores/as |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripción general e información relevante |
A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2020-21. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura. En aquesta assignatura es pretén capacitar els alumnes perquè sàpiguen planificar i conduir el procés d' ensenyament - aprenentatge de la lectura i de l' escriptura en l' etapa d' educació infantil. En conseqüència es treballen els processos d' aprenentatge da la lectura i de l' escriptura i es coneixen els diferents models d' ensenyament -aprenentatge d' aquestes habilitats. S' aprofundeix especialment en el model constructivista i en la seva aplicació a l' aula. Per estar directament relacionat amb aquesta línea metodològica s' incideix en l' aprenentatge de la llengua escrita dins el treball per projectes.
|
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |