Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
DISSENY DE PROJECTES D'INNOVACIÓ EN EDUCACIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | DISSENY DE PROJECTES D'INNOVACIÓ EN EDUCACIÓ | Codi | 11665205 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
López-Pérez, M.V.Email Author, Pérez-López, M.C.Email Author, Rodríguez-Ariza, L., Blended learning in higher education: Students' perceptions and their relation to outcomes, , Martín-Blas, T.Email Author, Serrano-Fernández, A., The role of new technologies in the learning process: Moodle as a teaching tool in Physics, , Sawyer, R.K.Email Author, Educating for innovation, , Mota, R. and Scott, D., Education for Innovation and Independent Learning, , OECD, The OECD Handbook for Innovative Learning Environments, , OECD, Measuring Innovation in Education 2019, , Hidalgo, A.; Albors, J., Innovation management techniques and tools: a review from theory and practice, , Huesig, S; Endres, H., Exploring the digital innovation process: The role of functionality for the adoption of innovation management software by innovation managers, , Bocken, N.; Strupeit, L.; Whalen, K.; Nußholz, J. A, A Review and Evaluation of Circular Business Model Innovation Tools, , |
Complementària | |