Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia General Sanitària (2014) |
Assignatures |
TRASTORNS DEL COMPORTAMENT ALIMENTARI |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | TRASTORNS DEL COMPORTAMENT ALIMENTARI | Codi | 11685214 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Detecta de forma precoç, avalua i diagnostica els problemes de la conducta alimentària | |
A2 |
Treballa coordinadament amb altres professionals de la salut | |
A4 |
Busca i processa informació de forma adequada per a poder gestionar aquestes situacions psicopatològiques. Detecta de forma precoç, avalua i diagnostica els problemes de la conducta alimentària | |
A12 |
Detecta de forma precoç, avalua i diagnostica els problemes de la conducta alimentària | |
A13 |
És capaç d'intervenir psicològicament davant els problemes de la conducta alimentaria | |
A15 |
És capaç d'intervenir psicològicament davant els problemes emocionals i conductuals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges | |
B4 |
Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C3 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |