Doble titulación de grado en Educación Infantil y Educación Primaria (2013) |
Asignaturas |
APRENDIZAJE Y DESARROLLO DE LA PERSONALIDAD |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2021_22 | |||||||||||||||||
Asignatura (*) | APRENDIZAJE Y DESARROLLO DE LA PERSONALIDAD | Código | 11904003 | |||||||||||||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||||||||||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||||||||||||
18 | Formación básica | Primer | AN |
|||||||||||||||
Impartición | Modalidad por grupo de trabajo | Idioma de impartición, horarios y fechas de examen | ||||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||||||
Departamento | Psicología |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo-e | elena.castarlenas@urv.cat ainara.blanco@urv.cat juan.haro@urv.cat blanca.valles@urv.cat asela.balana@urv.cat |
|||||||||||||||
Profesores/as |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripción general e información relevante |
A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2021-22. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura. Es procurarà la
màxima presencialitat possible sempre respectant les condicions de màxima
seguretat per a les persones. Per tant, la previsió és tenir classe presencial de
forma regular. Aquesta matèria aporta una mirada psicològica a l’anàlisi i estudi dels processos educatius. Introdueix a l’estudiant en els processos psicològics bàsics, i en la psicologia del desenvolupament i de l’educació. Aborda els processos de canvi que es produeixen en els nens en l’etapa d’educació infantil i primària en relació al desenvolupament motor, lingüístic, cognitiu i socioafectiu. Finalment analitza els factors psicològics de naturalesa personal, interpersonal i contextual implicats en l’aprenentatge escolar, i els vinculats als continguts escolars en particular. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |