Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de grau en Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES II | Codi | 11904108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Sessió Magistral |
|
Exposició per part dels professors dels plantejaments didàctics bàsics de cada temàtica a tractar. L'assistència i la participació a l'aula s'avaluarà. |
|||||
Seminaris |
|
Elaboració de seqüències didàctiques. Elaboració d'activitats d'aula. Resolució de problemes. Hi hauran treballs individuals i en grup. |
|||||
Proves de desenvolupament | Proposta raonada d'activitats d'aula. Resolució de problemes. Reflexió i conceptualització de les temàtiques treballades. Cal obtenir almenys un 5 en aquesta part. |
||||||
Altres | En la presentació de treballs, comunicacions orals i presentació dels exàmens, es tindrà en compte la correcció lingüística. |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Es fa molt complicat controlar l'assistència i la participació: grup nombrós, impossibilitat d'identificar en sessions virtuals, faltes d'assistència “justificades” pel COVID19. Els alumnes que no superin l'assignatura en la primera convocatòria, es podran presentar a una segona convocatòria. En aquesta segona convocatòria l'alumne haurà de presentar les tasques i treballs que indiqui el professor i superar una prova escrita. L'alumne pot optar a conservar la nota que ha obtingut en els treballs i tasques realitzades en els seminaris i no presentar-los novament a la segona convocatòria. La nota de la segona convocatòria sortirà de fer la mitjana ponderada de: participació (10%), tasques i treballs (40%) i prova (50%). Cal obtenir almenys un 5 a la prova. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a. |