Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
ARTS VISUALS: EXPERIÈNCIES. PROTAGONISTES I USOS |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ARTS VISUALS: EXPERIÈNCIES. PROTAGONISTES I USOS | Codi | 12214241 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Debats |
|
Es valorarà la participació de l'alumne en els debats respecte de les lectures a realitzar | 10% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Treball professionalitzador. Es valorarà la creativitat i la bona consecució del treball a realitzar (plantejament, justificació i desenvolupament) | 40% | ||||
Pràctiques de camp |
|
Treball de camp amb el qual es farà una sortida i es posaran en pràctica, in situ, els arguments i materials teòrics impartits a classe. | 10% | ||||
Proves mixtes |
|
Proves escrites i altres textos i comentaris a lliurar | 40% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
En la segona convocatòria l'alumne haurà de realitzar una prova escrita amb la qual es valoraran els seus coneixements relatius al temari ofert al llarg del curs i les lectures obligatòries. Donada l'actual situació sanitària, els canals de presentació i realització de les proves podran ser virtuals, a través de plataformes tipus Teams o moodle. Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle). |