PAUTES D'AVALUACIÓ DEL DR. XAVIER MORENO (GRUP DE LA TARDA): Els alumnes seguiran el mètode d'avaluació continuada i per a superar l'assignatura hauran d'obtenir una qualificació mínima de 5 punts. En primera convocatoria (competències A1 i CT5) es farà un Examen Parcial amb l'estructura següent: - APARTAT TEÒRIC (75% de la nota): 3 preguntes de desenvolupament sobre aspectes tractats en el temari. - APARTAT PRÀCTIC (25% de la nota): preguntes de resposta concisa a partir d'un o dos textos extrets dels pràctics treballats a classe. El valor de la nota de l'examen, a efectes de la convocatòria, és alliberador de temari i té un valor del 50 per cent de la nota. Els alumnes que hagin aprovat aquest Examen Parcial s'hauran de presentar a l'Examen Final, en què s'avaluarà de la resta del temari amb un valor del 50 per cent restant de la nota; mentre que els hagin suspès o no s'hagin presentat a l'Examen Parcial, s'hauran d'examinar de tots els continguts de l'assignatura amb un valor del 100 per cent de la nota. En segona convocatoria (també competències A1 i CT5) es farà un Examen de Recuperació als alumnes suspesos (menys de 5 punts) o no presentats a la primera, amb la mateixa estructura dels exàmens de la primera convocatòria (apartat teòric, 75% de la nota; apartat pràctic, 25% de la nota). El valor de la nota de l'examen, a efectes de la convocatòria, serà igualment del 100 per cent.
APUNT DEL DR. RAMÓN ARNABAT (GRUP DEL MATÍ): Els alumnes segueixen l'avaluació continuada, i la qualificació final serà la mitjana ponderada de les qualificacions obtingudes en les activitats i proves plantejades. Els alumnes que no superin la qualificació de 5, podran examinar-se de tot el temari de l'assignatura en una segona convocatòria.
AVÍS: Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle). |