Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ DE MERCATS |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | INVESTIGACIÓ DE MERCATS | Codi | 12224213 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Optativa | 2Q |
||||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | irene.suau@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
Des d’un plantejament pràctic, es dóna a conèixer què és la investigació de mercats i com pot ser útil als futurs professionals del màrqueting i la comunicació. Per una banda, el contingut s’encamina a obtenir una visió general del procés d'investigació de mercats i les principals metodologies i per l’altra, durant el curs es du a terme un procés d’investigació totalment real. Aquesta assignatura s’impartirà amb la màxima
presencialitat que permetin les indicacions de les autoritats sanitàries. En
començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb
horaris i espais) estarà disponible al Campus
Virtual (Moodle) de l’assignatura. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |