2021_22
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  MÀRQUETING DIRECTE I INTERACTIU
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A15
Examen final tipus test 40%
Treballs
A15
Al finalitzar el curs es tindrà que exposar en grup un pla de Mk Directe e Interactiu. Es tindrà que entregar tant el treball com la presentació. 40%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
CT4
10%
Proves objectives de tipus test
A15
tipus test 5%
Altres  

Assistència a classe

5%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per tal d'aprovar l'assignatura, cal superar sempre l'examen final i la mitja dels treball. Si no es supera alguna d'aquestes proves, l'alumne constarà com a suspés i s'haurà de presentar a la segona convocatòria.

La nota per a segona convocatòria sols serà la de l'examen que es farà. No es fara promig amb cap altra prova (treballs, assistència, etc)

L'examen final pesarà un 40%

Els treball final un 40%

Resolució de casos a l'aula un 10%

Proves test a durant les classes 5%

Assistencia a classe un 5%

Si l'evolució de la situació sanitària requereix reduir la presencialitat, s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà mitjançant el fòrum de notícies del Campus Virtual (Moodle).