L'alumne/a tindrà dos intelocutors al llarg de les seves pràctiques: la coordinadora de pràctiques de la universitat i el tutor o tutora de l'empresa, el que implica la relació amb tot dos.
Mecanismes de coordinació i seguiment: la coordinadora de pràctiques vetllarà pel bon funcionament de les pràctiques. Les empreses i l'alumnat poden adreçar-se a la coordinadora per resoldre dubtes i comentar les incidències que considerin oportunes.
L'atenció personalitzada es pactarà individualment. L'alumnat haurà d'enviar un correu-e a la coordinadora de pràctiques per acordar una cita. Tot i així, hi haurà una hora d'atenció setmanal que es gestionarà a través del moodle.
Tota la informació sobre els procediments de les pràctiques externes estarà disponible a moodle.
Durant
el curs 2021-22 s’atendrà a l’alumnat en tutoria individualitzada i/o grupal
per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions
relacionades amb l’assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual.
A principis de curs s’informarà l’estudiantat sobre com es portarà a terme
aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu
electrònic, Moodle...). |