Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua |
Assignatures |
ADQUISICIÓ DE SEGONES LLENGÜES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | ADQUISICIÓ DE SEGONES LLENGÜES | Codi | 12865101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Identifica, descriu i analitza els fonaments pedagògics i psicològics de l'adquisició de segones llengües, amb especial referència a l'adquisició de l'anglès | |
A2 |
Descriu, analitza, sintetitza i compara corrents teòrics i models d'adquisició de segones llengües, amb especial referència a l'adquisició de l'anglès | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional Desenvolupar l’actitud professional Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat Dissenyar itineraris professionals específics | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |