Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua |
Assignatures |
METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE SEGONES LLENGÜES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE SEGONES LLENGÜES | Codi | 12865109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Planifica, analitza, compara i avalua el currículum docent de llengua anglesa en diferents nivells; desenvolupa i aplica metodologies didàctiques, grupals o individuals i personalitzades, adaptades a la diversitat dels estudiants | |
A5 |
Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar les destreses comunicatives en la classe de llengua anglesa | |
A7 |
Desenvolupa l'habilitat de detectar dificultats d'aprenentatge, i aplica la metodologia adequada per a superar-les | |
A8 |
Identifica, descriu i analitza els principals enfocaments metodològics utilitzats en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores | |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |