Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica (2020) |
Assignatures |
DISSENY D'EXPERIÈNCIES |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | DISSENY D'EXPERIÈNCIES | Codi | 12885205 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
3 | Optativa | 2Q |
||||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Economia Geografia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | maurici.segu@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
Aquesta assignatura es cursa en anglés al Campus de Vilaseca. La creació de nous productes turístics és la clau per a millorar la competitivitat d'una destinació. Per a això, és importnat conèixer noves tendències de l'activitat així com les dinàmiques dels mercats i consumidors. Analitzarem productes i activitats turístiques emergents i innovadores, així com la seva comunicació. Aquesta assignatura s’impartirà amb la màxima presencialitat que permetin les indicacions de les autoritats sanitàries. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais) estarà disponible al Campus Virtual (Moodle) de l’assignatura |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |