2021_22
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau en Fisioteràpia (2010)
 Assignatures
  FISIOTERÀPIA INTEGRADA II
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de l'assignatura i descripció de la mateixa (continguts, metodologia, criteris d'avaluació).
Resolució de problemes, exercicis Metodologia docent:

Si no es requereix l'aplicació del Pla B, les classes seran presencials. Si es realiza qualsevol canvi s'avisarà (via Moodle) amb la suficient antelació.


Pla B (presencialitat adaptada). Les classes teòriques es faran de forma mixta amb horari programat (el 50% dels alumnes podran assistir a l’aula i la resta seguiran la classe per videoconferència). En el cas que això no fos possible es farien per videoconferència de forma virtual (M. Teams).
Pràctiques a laboratoris Si no es requereix l'aplicació del Pla B, les classes seran presencials. Si es realiza qualsevol canvi s'avisarà (via Moodle) amb la suficient antelació.

Pla B (presencialitat adaptada). Les classes pràctiques es duran a terme utilitzant diferents metodologies i amb diferents formats:
-Presencialitat a l’aula (50% dels alumnes): desenvolupament d’habilitats (anamnesi) i treball del raonament clínic.
-De forma virtual. Realització de tasques (resolució de casos clínics i d’aspectes conceptuals) a Moodle on es podran plantejar dubtes en el fòrum de dubtes de cada bloc que forma l’assignatura. També es podrà utilitzar el sistema de classe inversa on a partir del cas clínic prèviament treballat, s’aprofitarà la sessió de videoconferència per resoldre els dubtes plantejats pels alumnes a partir de les tasques que hauran realitzat prèviament.
Atenció personalitzada Per la resolució de dubtes es podran fer tutories personalitzades amb cita previa (presencials o on line) amb qualsevol dels professors que formen part de l'assignatura.