Envelliment i Salut (2010) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS D'ENVELLIR |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS D'ENVELLIR | Codi | 14625103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura i les seves components de fisiologia i antropologia |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | Sessió presencial que inclou la presentació i l’anàlisi d’aspectes pràctics especifics d’un tema de l’assignatura. En concret de l'aparell respiratori; Amb la posterior elaboració d’un resum per part de l’alumne sobre els continguts tractats |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | Preparació dels continguts dels temes 1-12 de l’asignatura per part de cada alumne a partir d’un guió dels continguts concrets a preparar i d’un llistat de preguntes orientatives penjats al Moodle. Sessió presencial d'imparticó del Tema 2 per part de la professora |
Treballs | Redacció de dos treballs temàtics per part de l’alumne. Un sobre malalties neurodegeneratives i l'altre sobre antropologia de l'envelliment. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Lectura d’algún article de divulgació associat amb els continguts de l’assignatura |
Presentacions / exposicions | Presentació oral per part de l'alumne d'un treball sobre antropologia i envelliment. |
Atenció personalitzada | Els alumnes podran fer consultes de forma individual ja sigui durant les sessions presencials, o bé per correu electrònic i a través del fòrum de dubtes. |