2021_22
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Envelliment i Salut (2010)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE MÀSTER
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
CT1 - RA1. L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés) BC1
CT1 - RA2. L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe) BC1
CT1 - RA3. L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa) AC11
BC1
CT2 - RA1. Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) AC11
AC12
CT2 - RA2. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) BC1
CT3 - RA1. Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) AC3
AC6
AC10
CT3 - RA2. Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) BC1
CT3 - RA4. Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) BC1
CT4 - RA1. Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. (Context) AC10
CT4 - RA2. Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. (Comunicació) AC10
CT5 - RA1. Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) AC11
AC12
BC1
CT5 - RA2. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) AC11
AC12
BC1
CT5 - RA3. Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia) AC11
AC12
BC1
CT5 - RA1. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) BC5
CT5 - RA3. Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) BC5
CT6 - RA1. Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement) BC6
CT6 - RA2. Desenvolupar l’actitud professional. (Actitud professional) BC6
CT6 - RA3. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn) AC10
BC4
CT7 - RA1. Incorporar la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional. (Igualtat) BC7
CT7 - RA3. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana) BC7
CT7 - RA4. Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica) BC7