Envelliment i Salut (2010) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 14625301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de màster | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Procediments de selecció |
Planificació | Pla específic d'actuació | Mecanismes coordinació/seguiment |
Criteris i procediments d’avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
CT1 - RA1. L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. (Procés) | BC1 |
||
CT1 - RA2. L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. (Memòria / Informe) | BC1 |
||
CT1 - RA3. L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). (Defensa) | AC11 |
BC1 |
|
CT2 - RA1. Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) | AC11 AC12 |
||
CT2 - RA2. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) | BC1 |
||
CT3 - RA1. Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) | AC3 AC6 AC10 |
||
CT3 - RA2. Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) | BC1 |
||
CT3 - RA4. Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) | BC1 |
||
CT4 - RA1. Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. (Context) | AC10 |
||
CT4 - RA2. Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. (Comunicació) | AC10 |
||
CT5 - RA1. Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) | AC11 AC12 |
BC1 |
|
CT5 - RA2. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) | AC11 AC12 |
BC1 |
|
CT5 - RA3. Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia) | AC11 AC12 |
BC1 |
|
CT5 - RA1. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) | BC5 |
||
CT5 - RA3. Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | BC5 |
||
CT6 - RA1. Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement) | BC6 |
||
CT6 - RA2. Desenvolupar l’actitud professional. (Actitud professional) | BC6 |
||
CT6 - RA3. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn) | AC10 |
BC4 |
|
CT7 - RA1. Incorporar la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional. (Igualtat) | BC7 |
||
CT7 - RA3. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana) | BC7 |
||
CT7 - RA4. Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica) | BC7 |