Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Grau en Treball Social (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 15224301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Treball fi de grau | Quart | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Coneix l’estructura social i els processos de desigualtat social | |
CE2 |
Dóna resposta a través de l’aplicació d’estratègies d’intervenció als problemes socials | |
CE4 |
Comprèn l’estructura i organització dels sistemes de benestar social Analitza els diferents dispositius públics i privats que configuren els serveis socials de Catalunya | |
CE5 |
Disposa de les eines necessàries per analitzar els reptes de futur de la societat del benestar | |
CE6 |
Aplica diferents models i tècniques de intervenció en funció del context | |
CE7 |
Dissenya projectes d’investigació social Articula propostes d’intervenció fonamentades en els resultats de la investigació | |
CE8 |
Diagnostica les situacions susceptibles d’intervenció i identifica els elements que operen sobre la relació d’ajuda Dissenya programes i projectes d’intervenció social | |
CE9 |
Sap analitzar necessitats i detectar situacions de risc social | |
CE10 |
Identifica els indicadors socials del conflicte Dissenya i avalua l’espai de mediació d’acord a la situació conflictiva | |
CE11 |
Domina les eines necessàries per analitzar les xarxes socials i institucionals És capaç de plantejar estratègies d’intervenció adequades al context de les xarxes | |
CE12 |
Aplica les bases dels diferents models d’intervenció d’acord als contextos | |
CE13 |
És capaç d’identificar els indicadors de necessitats-problemes | |
CE14 |
Coneix instruments per gestionar canvis que afecten a les persones i organitzacions | |
CE15 |
Fa una reflexió sobre el comportament professional i és capaç de modificar-lo i identificar els límits personals i professionals | |
CE16 |
Coneix el funcionament de les organitzacions de serveis socials Coneix els processos de creació d’estructures organitzaves | |
CE17 |
Aplica els recursos necessaris en la resolució de problemes individuals, familiars, grupals i comunitaris | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç. | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |