Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de grau en ADE i Finances i Comptabilitat (2014) |
Assignatures |
DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING | Codi | 16904128 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Kotler, Philip y Keller, K., Dirección de Marketing, México, 2012. 15 edició, Pearson Kotler, Philip, Dirección De Marketing, Madrid, Prentice Hall Martín Armario, Enrique, Marketing, Barcelona, 1993, ARIEL Munuera Aleman, José Luís, Rodriguez Escudero, Ana Isabel, Marketing Estrategico, Teoria y Casos, Madrid, 1998, Pirámide Ryan, G. et al., El procés de Màrqueting, 2011, Eina |
Complementària | |
Abascal Rojas, Francisco, Como Se Hace un Plan Estratégico, Modelo de Desarrollo de una Empresa, Madrid, ESIC, 1996.
Barroso Castro , Carmen , Martín Armario, Enrique, Marketing Relacional, Madrid, ESIC, 1999.
Lambin, Jean-Jacques, Marketing Estrategico, 2ª Ed., Madrid, Mc Graw HilL
Nieto Churruca, Ana, Llamazares García-Lomas, Olegario, Marketing Internaconal, Madrid Pirámide, 1995. El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliurat pel professor al llarg del curs. |