Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Doble titul. de grau en Eng. Elèctrica/Electrònica Ind. i Automàtica (2014) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU II (G.EE) |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU II (G.EE) | Codi | 17904302 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de grau | Quart | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
FG1 |
Realitza individualment un projecte integral de naturalesa professional en l’àmbit de l’Enginyeria Elèctrica Elabora una memòria del projecte realitzat. Defensa públicament al davant d’un tribunal el Treball Fi de Grau. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Realitza individualment un projecte integral de naturalesa professional en l’àmbit de l’Enginyeria Elèctrica Desenvolupa una correcta metodologia de treball. Valora l’acompliment dels objectius marcats Demostra autonomia, maduresa i eficiència | |
B5 |
Valora l’impacte del projecte realitzat | |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional Identifica el propi procés d’aprenentatge Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional | |
CT7 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre home i dones i compren les causes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |