Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
PROJECTE INTEGRADOR I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | PROJECTE INTEGRADOR I | Codi | 20224125 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 2Q conv. única |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Avalua els aspectes econòmics del desenvolupament del producte | |
A1.2 |
Gestiona la creació de prototipus | |
A1.10 |
Sap incorporar els condicionants ergonòmics al projecte mecànic Realitza l'anàlisi del mode d'errors (AMFE) de Projecte | |
A2.5 |
Aplica les noves tecnologies en l'elaboració i gestió de projectes | |
A5.1 |
Genera la documentació gràfica que permet la construcció d'un prototipus | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.3 |
Aconsegueix el funcionament previst per al prototipus dissenyat i construït. Desenvolupa estratègies per obtenir els resultats en el temps adequat i amb l'abast precís. Es capaç de superar les dificultats sorgides del treball, tant individual com en grup. | |
B3.2 |
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva. Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis. Contribueix a l’establiment i aplicació dels processos de treball de l’equip. Amb la seva forma de comunicar-se i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup. | |
B3.3 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup. Col·labora activament en la planificació de la feina en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |