Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Tècniques de Bioprocessos Alimentaris (2018) |
Assignatures |
SISTEMES DE QUALITAT EN BIOPROCESSOS |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | SISTEMES DE QUALITAT EN BIOPROCESSOS | Codi | 20244125 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1.1 | Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria. | |
A1.3 | Valorar l'impacte econòmic, social i mediambiental de les solucions tècniques. | |
A1.4 | Aplicar els principis i mètodes de la qualitat, traçabilitat i certificació. | |
A2.1 | Dissenyar un producte i / o bioprocés que compleixi amb les especificacions / necessitats establertes, tenint en compte les restriccions de caràcter econòmic, ambiental, social, polític, ètic, de salut, seguretat i sostenibilitat. | |
A5.4 | Capacitat per conèixer, comprendre i utilitzar els principis de gestió de la qualitat i traçabilitat. | |
A5.6 | Capacitat per conèixer, comprendre i utilitzar els principis de la seguretat alimentària i la microbiologia aplicada als bioprocessos alimentaris. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1.1 | Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses. | |
B1.5 | Usar les TIC per gestionar eficientment la informació i el coneixement. | |
B4.1 | Aprendre maneres eficaces per assimilar coneixements i comportaments. | |
B4.2 | Identificar el procés d'aprenentatge i l'orientació acadèmica i professional. | |
B5.1 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat, iniciativa i amb pensament innovador. | |
B5.3 | Resoldre problemes de manera crítica, creativa i innovadora dins del seu àmbit professional. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |