Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Prevenció de Riscos Laborals (2009) |
Assignatures |
HIGIENE INDUSTRIAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | HIGIENE INDUSTRIAL | Codi | 20605103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Defineix els conceptes bàsics de la Higiene Industrial. Identifica les funcions generals i específiques del professional de la prevenció, especialment en el camp de la Higiene Industrial. Identifica els agents contaminants en l'ambient laboral que poden provocar una enfermetat, i avalua el seu risc. Coneix els equips que s'utilizen per a les avaluacions específiques de riscos higiènics i les metodologies de medició i quantificació. Coneix els referents que hi ha, com legislació i normes tècniques i la seva aplicació a les avaluacions. Coneix els mètodes de control del risc: Mitjans de Protecció col·lectiva i individual i planifica les mesures preventives corresponents. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. (Ser digital) Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. (Cercar) Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. (Organitzar) Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. (Crear) Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. (Compartir) | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |